سه‌شنبه، اسفند ۲۴

مشاور عالی رهبر قاتل

امشب 24 اسفند 1389 در برنامه گفتگوی خبری شبکه 2 صدا و سیمای میلی، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر ایران، یک چرت و پرتی فرمود که حیفم آمد نگویم. این مردک مشغول چپاندن تأثیر انقلاب 1357 بر حرکت مردم مصر بود و بدین منظور پرت و پلاهایی گفت که جالب بود.

ایشان با ذکر تاریخ ملی شدن صنعت نفت ایران (1951) و پس از اون تاریخ شروع اعتراضات مردم مصر به مالکیت خارجی کانال سوئز (1952) ادعا کرد که مصر در قدیم هم از ایران تأثیر گرفته است. بعد جالب اینجاست که او بدین طریق میخواهد نتیجه بگیرد که حرکت مردم مصر در سال 2011 از انقلاب مردم ایران در 1979 تأثیر داشته است!

نخیر نادکتر جان، نخیر مشاور بزرگ مقام معظم قاتلیت، نخیر. اگر هم فرض بر این باشد که مردم مصر از مردم ایران یاد میگیرنند که چه بکنند، باید گفت حرکت مردم ایران در 2010 و 2009 این جنبش را در مصر سبب شده است، نه در 1979. چرا که خودت گفتی در 1952 مصری ها کاری کردند که ایرانیان مشابهش را 1 سال قبل از آن کردند. پس همین نسبت باید در حکم شما هم دیده شود دیگر!

ریدی دکتر جان. چون این ادعای شما چیزی جز دروغ نیست و شما بجای این سخنرانی ها می بایست یک روزی به همراه مشاوره گیرنده خود در سوراخ موش های دهات های دورافتاده ایران پیدا شوید انشاء الاسپاگتی.

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...