سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۳

شیر بی یال و دم و اشکم سپاه را دیدید؟

یک پهلوان صفتی قرار بود بره روی پشتش خال کوبی کنه و ازونجا که از قدیم نماد قدرت و شجاعت شیر بود تصمیم گرفت تصویر یک شیر رو خالکوبی کنه. ولی خب خالکوبی در زمان قدیم درد زیادی داشته دیگه. سرتون رو درد نیارم خلاصه آقای خلکوب از هرجای شیر شروع کرد، فرد پهلوان دردش آمد و گفت اون قسمت نمیخواد. یال نمیخواد، پنجه نمیخواد، دم نمیخواد! پس از چندی آقای خالکوب قاطی کرده و بر سر پهلوان داد و فریاد میکنه که ای بابا،
شیر بی یال و دم و اشکم که دید؟           اینچنین شیری خدا کی آفرید؟

حال داستان این پهباد ایرانی-امریکایی مدل RQ170 که در سال 2011 بدست ایران افتاد مانند همین شیر بی یال و دم و اشکم هست. چطور تصویر از بالای سر ناو امریکایی نشون میدید و میگید اینو پهباد ساخته شده به دست ما ثبت کرده ولی خودشو نمیتونید نشان بدید؟ چطور ازش در پروازهای شناسایی استفاده کردید ولی یکبار در تلویزیون نشونش ندادین؟ شمایی اگر یک ناخنگیر به دست مهندسان توانمند سپاه بسازید گوش فلک رو کر میکنید با تبلیغ و تبلیغ! نمونه همون زیردریایی السابحات ساخته ارتش جمهوری اسلامی که در سال 90 یا نمیدونم 91 در رژه به نمایش درآمد:

https://www.facebook.com/daftarche.forum

این چطور پهبادی هست که یک تصویر از پروازش نشون داده نشده؟ چطور ممکنه حاج آقا خامنه‌ای رو شما دعوت کنید به سپاه برای نمایش دستاوردهای هوا فضا سپاه ولی بهش ماکت نشون بدید؟ زشت نیست این کار؟

البته در اینکه این پهباد در اون زمان به شکل کنترل شده‌ای فرود آمده تقریبن شکی نیست. به خصوص اینکه خسارت ناچیزی بر کف خورده و این نشون میده سقوط نکرده و کنترل شده فرود آمده. البته اینهم از سلسله بی عرضگی‌های آقای اوباما هست که در این مدت ریاست جمهوری خودش چهره کشور آزادی‌ها رو به یک چهره بی عرضه مانند خودش تبدیل کرده که حالا جمهوری اسلامی با ریشخند کردن امریکا، سعی در تبلیغات علیه او و نشون دادن ضعف‌های ارتشی او میکنه. به خصوص وقتی که اوباما از ایران خواست که پهباد رو به امریکا پس بده! خیلی درخواست بی خردانه و بچگانه‌ای بود که مطرح شد. نه ایران و نه هیچ رژیم دیگه‌ای هرگز چنین کاری نمیکنه و اوباما بهتر بود بجای این درخواست پوچ که مشخص بود بهش عمل نمیشه و این مساله سخن پرزیدنت کشور امریکا رو تبدیل به خاکستر میکنه، یک سکوتی اختیار میکرد و بیش از این خودش و امریکا رو مسخره دنیا نمیکرد.

بحث و گفتگو:
http://www.daftarche.com/

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...