جمعه، مرداد ۳

درگیری حماس و اسرائیل چرا اینبار انقدر سهمگین شد؟

فکر می‌کنید چه توضیح عاقلانه‌ای برای اقدامات جنون آمیز حماس در ماه جولای 2014 وجود دارد؟ چرا حماس برای نقض آتش بس پیش قدم می‌شود؟ چرا مرتب مردمان ساکن غزه را پیش مرگ خود می‌کند؟ چرا با اینکه می‌داند حریف ارتش چهارم دنیا نمی‌شود ولی به هیزم ریختن در این آتش ادامه می‌دهد؟

حماس امسال به طرز عجیب و دیوانه واری جنگ را پی می‌گیرد. هیچ توضیح قانع کننده تری از این وجود ندارد که دستور از تهران رسیده تا به نیت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن تظاهرات روز قدس امسال، کاری کند که اسرائیل بیشتر غیرنظامی بکشد. گروه تروریستی حماس مهمات و سلاح‌های خود را در 4 جای عمده انبار می‌کند: بیمارستان، مدرسه، مسجد و خانه های مردم. از این طریق باعث می‌شود غیرنظامیان تبدیل به پیش مرگان آنها شود. درست کاری که وارون آن را اسرائیل انجام می‌دهد.

تصویر از وزارت دفاع اسرائیل



عده‌ی ایرانیان همیشه در صحنه و همیشه در فیسبوک که مانند چندین بار دیگر اسیر تبلیغات و شامورتی بازی‌های رژیم شده‌اند و در نمونه‌های نه چندان دور انتخابات ریاست جمهوری دهم و یازدهم حماسه‌ها آفریدند، اینبار هم در دام تبلیغات و پروپاگاندای رژیم منحوس و دروغ پرداز اسلامی گرفتار آمدند و نشانش دادند که سال بعد هم اگر خواست می‌تواند نمایشی، فیلمی چیزی ترتیب دهد و برای پروژه‌های بعدی نیز ما ایرانیان را خام خود کند و به اهدافش برسد.

خیل عظیم تعداد ایرانیانی که در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و سایر سوشیال مدیا مشغول عرض فحش خواهر و مادر به کشور قانونی و بشر دوست اسرائیل هستند نشاندهنده این است که به راستی هنوز فکر و درک سیاسی و گول نخوردن در اجتماع پدید نیامده است. به راحتی می‌توان این مردم را گول زد و به قول ابن ابوالعوجاء محدث قرن دوم هجری که در اعترافی گفت 4 هزار حدیث جعلی ساختم و حرام شما را حلال و حلال شما را حرام کردم، می‌توان به راحتی جای حق و ناحق را در زندگی این مردم مفلوک و بدبخت ایران جابجا کرد.

اسرائیل سلاحش را فدای مردمش می‌کند ولی حماس مردم را فدای سلاحش می‌کند

این مردم مطمئن باشید هیچ چیز از تاریخ اسرائیل، تاریخ یهود، کشور فلسطین و مسائل مربوط به آن منطقه نمی‌دانند. اگر ازشان بپرسید بالاترین استدلالی که دارند اینست که اسرائیل 66 سال است آنجا را اشغال کرده و مردم فلسطین را آواره. حال چطور؟ کی؟ به چه صورت؟ کسی نمی‌داند. هیچ چیز نمی‌دانند. اگر کسی بداند، قطعن هوادار و مدافع کشور اسرائیل خواهد شد. هواداری از اسرائیل یعنی هواداری از آزادی در منطقه، صلح و سازش در منطقه و حق در منطقه.

خلاصه‌ای از دروغ‌های اسلامیون جهان درباره اسرائیل

یهودیان در طول حیات خود مردمانی صلح‌جو و اهل مدارا بوده‌اند. اتفاقن همواره مورد دست اندازی دیگر اقوام واقع شدند. از حدود 1300 سال پیش که اسلام مطابق معمول به زور شمشیر به آن منطقه صادر شد نیز این دست اندازی به عهده اسلامیون قرار داده شد تا امروز. ایرانیان و یهودیان دوستی تاریخی دارند، بارها با هم در صلح و صفا زندگی کرده‌اند. امروز نیز همینطور است. امروز هم همان فلسطینیانی که هوش از دل بعضی از پرچمداران حقوق بشر و مدافعان پوشالی صلح در کشورمان برده‌اند آزاد گذاشته شوند به خون ایرانیان تشنه‌اند. درست با همان استدلالی که معتقدند یهودیان باید به دریا ریخته شوند، معتقدند ایرانیان مجوس عجم باید کشته شوند.

در واقع دنیا برای این مدافعان دوزاری حقوق بشر که عمومن بچه مدرسه‌ای‌هایی هستند که هِر را از بِر تشخیص نمی‌دهند جای عجیبی است. شاید تعجب ایشان از محق بودن اسرائیل به تشکیل یک دولت در محدوده مرزهای طرح تقسیم سازمان ملل هتا منجر به سکته خیلی از آنها گردد. اینها همانطور که متوجه نمی‌شوند داعش احتمالن ساخته و پرداخته همین رژیمی است که درست در بزنگاه مذاکرات هسته‌ای نیاز به امتیاز گرفتن از امریکا برای بالا بردن قدرت چانه زنی‌اش دارد و این داعش همانی ست که در اوج جنگ داخلی سوریه به صف مخالفان اسد پیوست و عقب نشینی کرد و یکی یکی شهرهای تحت اشغال مخالفان را تقدیم ارتش اسد کرد، به همین نحو هم متوجه نمی‌شوند داستان گردن کشی‌ها و قلدربازی‌های حماس این بار از تهران آب می‌خورد. به زودی هم طرح آتش بسی تنظیم و پیشنهاد می‌شود و از آنجا که اسرائیل یک دولت است و راهی جز پذیرش آتش بس ندارد ولی حماس هر گهی خواسته خورده و پایبند به این محدودیت‌ها نبوده، قائله خاتمه می‌یابد و خوراک تبلیغاتی رژیم و اعوان و انصارش مبنی بر "پیروزی مقاومت" و "شکست صهیونیسم" برای دستکم یکسال آینده جور می‌شود.

به این مخ‌لسان متوهم دانای کل باید گفت درست همانطور که جان مردم سوریه برای رژیم بی ارزش بود و حالا هم جان مردم عراق بی ارزش است و از اکسیژن رسانی به آتش داعش در عراق ابایی ندارد تا به اهداف خود برسد، همینطور هم جان مردم غزه نه برای رژیمی که هر شب نیم ساعت از مهمترین بخش اخبار شبانه را صرف وا مظلوما و وا مصیبتای مردم غزه می‌کند و نه برای آن حماس جاکشی که مهماتش را مخصوصن در اماکنی پنهان می‌کند تا تلفات غیرنظامی بیشتر شود ارزشی ندارد. این حماس جاکش در طول تنها دو هفته از بالا گرفتن درگیری‌ها بیش از 100 راکتش در همان منطقه مردمی و غیرنظامی غزه فرود آمده! آنوقت شماها به اسرائیل عزیز فحش می‌دهید؟

در دو هفته نخست درگیری‌ها، 100 راکت حماس در منطقه خودی سقوط کرده است


مخ‌لسان هیچ از خود پرسیده‌اند که علت عدم پذیرش آتش بس از سوی حماس چیست؟ چرا حماس انقدر به دنبال جنگ است؟ حماسی که می‌داند نمی‌تواند حریف اسرائیل گردد. سیستم دفاعی گنبد آهنین اسرائیل راکت‌های آنان را در هوا پودر می‌کند. ولی اینها راکت‌هایشان را در زیر مساجد و مدارس پنهان می‌کنند تا از طریق پروپاگاندای رسانه‌ای در دنیا بتوانند برای خود اعتباری بخرند و احساسات ضد اسرائیلی مردم دنیا را تحریک کنند.

به هر روی به زودی آتش بسی پذیرفته خواهد شد و باز هم مشخص می‌شود که مانند هر سال، اسلامیون دروغ پرداز و جنگ طلب به دنبال حمایتی بین المللی برای روز قدس امسال بوده‌اند که با نائل شدن به این هدف دیگر نیازی به ادامه جنگ نخواهد بود. کسانیکه در ایران نگران مردم کشی اسرائیل هستند، اتفاقن با این حمایت‌ها از مردم غزه کاری می‌کنند که سال بعد هم حماس اگر لازم دید دست به کارهای مشابه بزند تا توجه جهان را جلب کند. حماس و گروه‌های ضد اسرائیلی نباید پشتیبانی مردم دنیا را از خود ببینند. باید بدانند هیچ راهی جز به رسمیت شناختن کشور اسرائیل نیست تا از این طریق کشور مستقل فلسطین هم بوجود بیاید. اینانی که با حمایت معنوی و فحاشی خود علیه اسرائیل، به مردم غزه توجه می‌کنند نمی‌دانند که دارند به ضرر مردم غیرنظامی غزه رفتار می‌کنند و بهانه به دست وحشیان اسلامی می‌دهند تا رفتار موفقیت آمیز خود را باز هم تکرار کنند.

همانطور که در سال 89 این شعار تا مغز استخوان رژیم را ترکاند، اکنون هم همان کارکرد را خواهد داشت اگر فریاد بزنیم:
نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران

اگر خواهان تحقیق و به دست آوردن اطلاعات غیر روضه‌ای از اسرائیل هستید جستار زیر را در انجمن دفترچه مطالعه کنید:

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...