پنجشنبه، خرداد ۱۵

آخ که اگر ویروس کرونا در تل‌آویو می‌بود

یکی از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران درگذشت. این عمله عکره‌های رژیم که اکثرن هم یه ارتباط نزدیکی با ولی فقیه دارند در مورد بلایای طبیعی خیلی نظرات علمی خوبی دارند. مثلن علم الهدی و احمد خاتمی و حسنی امام جمعه ارومیه. ولی فقیه از این جهت بیسوادان و دایناسورها رو دور خودش جمع میکنه که میدونه آدمی که کمی سر به تنش می‌ارزه و بیخودی اکسیژن هوا رو هدر نمیده هرگز حاضر به تبعیت و بله قربانگویی به او نمیشه.

بگذریم؛ این ویروس کرونا که از عربستان به جاهای دیگه منتشر شده منشا حیوانی داره و در شتر دیده میشه. حالا کاری به اینجاش نداریم. مهمترین عامل انتشار این ویروس رو سفرهای زیارتی به خاورمیانه به خصوص عربستان میدونند. عربستان هم که مشخصه طرف برای زیارت کعبه میره دیگه. حالا دوست دارم بدونم این عمله‌های رژیم که چپ و راست میگن خشکسالی و سقوط هواپیما و گرانی و چه و چه به علت بدحجابی اتفاق میفته، آیا در مورد ویروس مرگبار کرونا در دل خانه خدا هم نظری دارند؟


اگر زلزله و افتادن هواپیما و ایدز ناشی از گناه باشه، حتمن ویروس کرونا هم در دل کعبه ناشی از گناهه دیگه. گناهی که حاجی بازاری‌های شکم پرور پوست کلفتِ وصل به حکومت در طول سال می‌کنند و جنس بنجل از چین وارد می‌کنند و با سد درسد سود تازه به خرده فروش می‌دهند و بقیه این جنایت رو به عهده او میگذارند و سالی یکبار هم برای حفظ وجهه و همچنین تطهیر خودشون به کربلا و مکه مشرف می‌شوند.

البته ریشه این دری وری‌های شکمی آخوندها در خود قرآن وجود داره‌ها. یکوقت فکر نکنید اینها خارج از دین دارند مزخرف میگن؛ نخیر دقیقن داخل دین دارند مزخرف میگن. از آنجایی که در دوران پیغنبر اسلام زلزله و شهاب سنگ و خورشید گرفتگی و اینها نشانه خشم خدایان و مایه ترس و وحشت فراوانی بوده، پیغنبر هم چون مثل هر انسان معمولی و زمینی دیگه متاثر از محیط و فرهنگ اطرافش بوده این مهم رو در قرآن نتونسته قایم کنه. به همین خاطره که می‌بینید در قرآن هرجا حرف از به عنوان مثال زلزله میشه، در کنارش حرف از عذاب و خشم و اینها هم میشه:
پس او را دروغگو خواندند و زلزله آنان را فرو گرفت و بامدادان در خانه‏ هايشان از پا درآمدند: سوره 29 - آیه 37
و چون زلزله آنان را فرو گرفت گفت پروردگارا اگر مى‏خواستى آنان را و مرا پيش از اين هلاك مى‏ساختى آيا ما را به [سزاى] آنچه كم‏خردان ما كرده‏ اند هلاك مى‏كنى: سوره 7 - آیه 155
اى مردم از پروردگار خود پروا كنيد چرا كه زلزله رستاخيز امرى هولناك است: سوره 22 - آیه 1
می‌بینید که هرجا صحبت از زلزله هست در کنار مفاهیمی چون ترس از خدا، انجام گناه، عذاب، سزای اعمال و اینچنین چیزها بیان شده. البته شیخ صدوق در «من لایحضره الفقیه» به معرفی آیه ضد زلزله هم می‌پردازه که هرکسی اگر یکبار در روز آیه 41 سوره فاطر رو بخونه از زلزله مصون میشه و سقف روی سرش خراب نمیشه. اینم از بدل این فن خدا! خدا فن میزنه، بندش بدل.

حالا از این مزخرفات که بگذریم، دوست دارم بدونم که اگه همین ویروس کرونا در مثلن یک کازینو در لاس وگاس منتشر میشد، یا چمیدونم در وسط کاخ سفید دیده میشد یا در تل آویو، آیا باز هم این مفتیان رژیم اسلامی خفه خون اختیار می‌کردند یا اونو نسبت می‌دادند به جنایت و چپاول و استکبار و اینها؟

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...