دوشنبه، خرداد ۱۹

باز هم صحبت از لَش بودن بالاترین مقام نظامی ایران

همین چند وقت پیش بود که در مورد فرماندهان نالایق ولش بسیج و سپاه یک فرتور تهیه کردم و روی فیسبوک انجمن دفترچه قرار دادم.

https://www.facebook.com/daftarche.forum

مدت زیادی نگذشت که دیدیم این بشکه‌ی عن، سرلشکر فیروزآبادی بر مطالب ما صحه گذاشت و یکبار دیگه بی لیاقتی خودش رو هتا در حفظ ظاهر هم به رخ ما کشید. این مردکه انگل بله قربانگوی خامنه‌ای کسی نیست جز یک شاگرد سابق خامنه‌ای که گوش به فرمان اوست و خامنه‌ای از ترسِ تاج و تختش بالاترین مقام نظامی بعد از خودش رو به یک سپاهی یا ارتشی نداده که مبادا فردا روز از دستور تمرد کنند. آخه این بشکه هتا سربازی هم نرفته و هیچ سابقه نظامی نداره. یکهو شده سرلشکر.


تمام این بالادستیان نظام رو عده‌ای لاشخور و تنبل و تن پرور تشکیل داده‌اند که ارزش تف انداختن بر زمین هم ندارند. زمانیکه انقلاب ننگین و خجالت آور اسلامی در سال 57 به بار نشست و زور و قدرت به دست عده‌ای بی وطن و بی لیاقت افتاد، دیگه جا برای افراد لایق، اینکاره و حرفه‌ای نبود. یکی از این افراد تیمسار ارتشبد عباس قره‌باغی آخرین فرمانده ستاد کل ارتش ایران در زمان شاه (ستاد بزرگ ارتشتاران) بود که مدارج ترقی از افسری تا ارتشبدی که بالاترین درجه نظامی است را با لیاقت طی کرد.

او بعد از ورود خمینی کثیف به ایران بارها حمایت ارتش از دولت بختیار رو اعلام کرد. ولی به خاطر خیانت همافران نیروی هوایی به شاه، در نهایت در روز 22 بهمن 57 مجبور شد طی بیانیه‌ای بی طرفی ارتش رو اعلام کنه. به هر حال این حرکت از نظر شاه و بختیار خیانت بود ولی به نظر میرسه خیانت اصلی در چنته ستونی از ارتش به نام همافران بود که از قضا امریکایی‌ترین نیروی ارتش بود که هتا آبدارچی اونها هم به زبان انگلیسی مسلت بود و برای دوره شاید به امریکا هم رفته بود!

ارتشبد عباس قره‌باغی

البته در فضای وب فارسی به نادرستی فیروزآبادی بشکه را که هتا از آوردن پیشوند سرلشکر براش اکراه دارم، با سپهبد نادرجهانبانی مقایسه می‌کنند. این مقایسه از این نظر نادرسته که گفته میشه تیمسار جهانبانی آخرین رئیس ستاد کل ارتش شاهنشاهی بوده. وی آخرین سمتش معاونت فرماندهی نیروی هوایی شاهنشاهی بوده نه ریاست ستاد کل. وقتی درجه ارتشبدی وجود داره، یک سپهبد رو نمیکنند رئیس کل نیروهای نظامی.

ولی گذشته از اینها دفاع تیمسار جهانبانی از خودش در بی دادگاه صحرایی صادق خلخالی، قاتل بزرگ و بازوی حذف فیزیکی خمینی که بسیاری چهره‌های پر نفوذ و مخالف رو از بین برد تا حکومت اسلامی بی دغدغه ادامه حیات بده، بسیار ستودنی و شجاعانه است:
 آنچه را که شما مطرح کردید آنقدر مسخره و احمقانه‌است که من لزومی به پاسخ گفتن به آن نمی‌بینم اما چند دروغ بزرگ گفتید که همراه با اتهام زدن‌های شما نشان می‌دهد که حکم شما علیه من مثلاً صادر شده و همچنین حکایتگر این حقیقت است که شما نه تنها مسلمان نیستید بلکه مشتی بی وطن، بی دین و مزدور که به دستور اربابانتان فقط و فقط قصد ویرانی کشور من و ارتش سرزمین مرا دارید.
پدر من جاسوس روس نبود، بلکه افسری ایرانی بود که در روسیه درس خوانده، من هم هرگز عامل کشوری نبودام بلکه در سالهایی که شما برای لقمه نان مزدوری، سر حسین را از این منبر به آن منبر می‌کشاندید. در آمریکا به عنوان بهترین و با استعدادترین خلبان ایرانی، بر اوج ابرها پرواز می‌کردم. حال شما چگونه به خود اجازه می‌دهید به من تهمت خیانت بزنید. شما از خود خجالت نمی‌کشید شما از مردم شرم نمی‌کنید؟ شما از هزاران جوان ایرانی که من با همه تلاش در راه فراهم کردن وسایل ورزشی و ایجاد امکانات جهت تربیت روح و جسم آنها، در ماه‌های گذشته کوشیده‌ام، ازرم نمی‌کنید؟

شما که هستید؟ آیا به جز جمعی غارتگر و خونخوار و دوری از هر نوع صفت انسانی کسانی را می‌شناسید که چون شما بر هر آنچه ملی و ایرانی است تیغ بکشند؟ آقایان من پنجاه یک سال به خوبی و نیکی زندگی کرده‌ام و قرارگاهم آسمان‌ها بود. پاسخی به یاوه گویی‌های شما ندارم. به دستوری که اربابانتان داده‌اند عمل کنید، ولی مطمئن باشید که مردم ایران خیلی زود از خواب فعلی بیدار می‌شوند و این تب که با دروغ و تزویر شما به آن در جان و روح آنها رخنه کرده، بسیار سریعتر از آنچه فکر کنید فرو خواهد نشست. آنگاه شما هستید و خشم ملتی که به تار و پود شما آتش می‌کشد.

من دفاع خاصی ندارم ولی من هیچ وقت بر ضد انقلاب کاری نکرده‌ام به هر حال دیگر مهم نیست و من آمادهٔ اعدام هستم.
سپهبد خلبان نادر جهانبانی در کنار شاه

خلخالی گجستک مریض که دستش به خون بسیاری از جوانان و دگراندیشان این بوم آغشته است، در نهایت در روز 22 اسفند 57 این مرد رو هم در پشت بام مدرسه علوی تیرباران کرد.

تف به قبرت خلخالی گجستک

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...