جمعه، آذر ۱

روشنفکران شبکه های اجتماعی

اخیرن به خصوص در ماه محرم اینجانب بسیار دیدم که در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، گوگل پلاس و اینستاگرام آدم های نیمه دیوانه و بی اطلاع در مورد اسلام و رخ دادهای صدر اسلام به گفتگو میشینند و یارگیری می کنند و فکر میکنند هرچه تعدادشون بیشتر بشه، ادعاشون هم صحیح تر میشه.

این عده از نظر من یا بیسواد و قشری (در تاریخ) هستند یا فاقد قوه ی فاهمه و عقل حسابی برای درک و قبول واقعیت. منظور من بچه کونی هاییست که عکسهای پروفایلشون رو که میبینی، شلوارشون داره از کونشون میفته و زیر ابرو برداشتند و سولاریوم کردند و دم از سیدالشهدا و بی بی سکینه و این کس شرا میزنند. خبر ندارند که اگر امام حسین گرامی اینجا بود الان به اتهام کاهش غلظت اسلام و تحریف تاریخ احتمالن اونها رو به عنوان غلام به خیمه میبرد و شب به اونها دخول اسلامی می کرد.

آزاداندیشان و منتقدان ولی بی محابا گاهی به جبهه میزنند و شروع می کنند به ایراد گیری و بحث. البته اینجور شبکه ها جای مناسبی برای بجث نیست. کامنت ها ظرفیت محدود دارند، پیگیری یک پاسخ کار سختیه و غیره. هویت شما هم که معمولن واقعیست و شاید نتونید بنا به ملاحظاتی خیلی مسائل رو مطرح کنید. بهتره این بحث ها در جای خودش در انجمن های گفتگو انجام بشه. درک میکنم که چقدر سخته که از کنار برخی از این کس شرها به راحتی رد بشید و پاسخ ندید ولی پاسخ شاید شما رو به بحث بکشونه. اگر هم به اون بحث ها پاسخ ندید عوام الناس فکر میکنند شما حتمن حرفی ندارید و تمام استدلالتون پوچ شد رفت هوا. اگر هم پاسخ بدید مشکلاتی که گفتم خواهید داشت. پس میبینید که در هر صورت آزاد خواهید دید. زندگی کردن کنار انسان هایی که کمتر از شما میدونند و میفهمند قطعن آزاردهندست خب.

کلن هرکسی که این سطور رو میخونه و به اون بچه کونی هایی که ذکر جمیلشون رفت دسترسی داره، بهشون بفرماید برای بحث و بررسی بیشتر بیایید در انجمن های گفتگو شرکت کنید. نه مثل بچه ننه ها از بغل ددی و مامی توی اتاق نشیمن در حالیکه دارید عکس های آلبوم دخترخاله رو از کانادا چک میکنید یه دست و هورا هم برای امام حسین و ابوالفضل و بقیه ی دار و دسته ی چاقوکش و لات بیت محمد بزنید. بهترین و مطمئن ترین انجمن گفتگو هم در حال حاضر فعلن انجمن دفترچه دات کام هست از نظر من. بلند شید بیاید اونجاها علم بی نهایتتون رو بریزید رو دایره و ما رو روشن کنید که چون تشنه به دنبال آبیم.

فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...