جمعه، اردیبهشت ۱۲

خانم الهام چرخنده؛ شما هم یک بادیگارد خامنه ای هستید

تا به حال دقت کردید نقش بادیگاردها یا همان محافظان شخصی چیه؟ برای نمونه محافظ شخصی خامنه ای رو از نزدیک دیدید یا عکسش رو حداقل زیارت کردید؟ اگر نه نگران نباشید. من در زیر چندتا از این پاچه لیسان رو ردیف کردم.

اینها یک سری مشخصه ها و ویژگی ها دارند. یک اینکه هیکلشون به درد حضرت آقا میخوره. چرا؟ چون هیکلشون بزرگ و عضلانی هست که احتمالن مانع بزرگتی در راه برخورد گلوله ها باشند. در واقع اینها فدایی هستند. یعنی سپر انسانی دیکتاتور کوچک ایران. در همه جا هم تنها کسانیکه اجازه حمل اسلحه دارند همین افرادند و دیگران خیر.

دو اینکه هدفشون زنده و سرپا نگهداشتن مقام عظما هست. یعنی علاوه بر ویژگی گفته شده در بالا، توانایی هایی برای انجام اقدامات امداد اولیه هم دارند. در واقع حلقه اول که نزدیکترین افراد از محافظان شخصی نیز هستند، از امین ترین بادیگاردها انتخاب میشند. خلاصه کارشون زنده نگه داشتنه دیگه گیر ندید.

سه اینکه اینها منفورند. چون از قسم خوردگان و ذوب شدگان ولایتند و یک تار موی گندیده ی سیدعلی یه دست رو به جان 70 میلیون ایرانی نمیدهند. اگرچه بی نام و نشان بودنشون امتیازی بزرگ براشون هست از این جهت که مردم اونها رو نمیشناسند تا بعدن تسویه حساب شخصی کنند. ولی من برای راحتی کار، دوتا از اینها رو که به نام های بولداگ (دایره زرد رنگ) و کله بادامی (دایره قرمز رنگ) نامگذاری کردم خدمتتون معرفی میکنم. همونطور که میبینید اینها بیشتر جاها از محافظان حلقه یکم خامنه ای هستند. همینها روزی باید برای محافظت از دیکتاتور آدمکشی به نام سیدعلی خامنه ای پاسخ بدند.





حالا خانم الهام چرخنده بازیگر تلویزیون که اینجا عید رو به مقام مزخرف رهبری اونطور خایه مالانه تبریک عرض میداره چه نقاط اشتراکی با این محافظان شخصی داره؟ البته شاید خرده گیری به این دسته افراد کار بیهوده ای باشه. اینها دارند نون و نمک رژیم رو تناول میکنند و در صورت مردم بدبخت و آس و پاس ایران عاروقش رو میزنند. طبیعیه که چنین بازیگران نون به نرخ روز خوری بالاخره در یک سیستم سالم هم خلق میشوند چه برسه به سیستم معیوب و پوسیده ج.ا!


خانم چرخنده بدانید و آگاه باشید که شما در مقایسه با محافظان خامنه ای هم از هیکل خوبتون میتونید استفاده کنید، هم هدفتون بقای خامنه ای هست و هم منفور ملت ایران خواهید بود. فردای تاریخ که در کتاب های بچه مدرسه ای ها، شرح جنایات و خونخواری های این ضحاک دوران رو بنویسند، شما یا جایی در این شرح حال ندارید یا به عنوان چهره پلید و زشت تاریخ یاد میشید. ولی فرق بزرگی که با اونها دارید اینه که اونها بی نام و نشان هستند و فردا روز شاید بتونند در ایران به راحتی قدم بزنند و راه برند ولی شما خیر و باید پذیرای نگاه های خشم آلود و طعنه های گاه و بیگاه ملت آزاد باشید که نوش جانتون خواهد شد.

جالبه که گویا همین الان هم با حمله آدمهای عادی به اکانت اینستاگرام این زنک، اشک ضعیفه دم مشکش پیاده شده و ازونجایی که بازیگر ماهری در خایه مالی تشریف دارند، طی یک پیام تصویری در همون اینستاگرام مظلوم نمایی کرده و از خیل عظیم وحشیان و ارازل و اوباش حکومتی مددجویی میکنند. یه نگاه به کامنتهای این بی وطنان بندازید. من اصلن تا قبل از این فکر نمیکردم اینها دارای تکنولوژی اتصال به اینستاگرام باشند! تک سلولی های پشمالویی که به وقتش هر چه در شرت و شلوارشون باشه رو میارن دهنشون و حواله دیگران میکنند حالا پشتیبانی خایه مالان حکومتی هستند. روزی میرسه که میبینیم این زنک با این خایه مالی ها جای و مقامی در صدا و سیما برای خودش دست و پا کرده.


فعالیت در توییتر

بازار وبلاگ نویسی مانند گذشته دیگر داغ نیست. کسانی که وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی میکردند امروز بیشتر در توییتر فعال هستند. من هم برای کمک و ا...